Корзина
91 отзыв
:)
+380 (68) 833-71-70
Контакты
Интернет-магазин парфюмерии и косметики | Aura-Parfums
+38068833-71-70ВасилийМенеджер
+38066785-58-56ВасилийМенеджер
Василий
УкраинаРовненская областьКостопіль

О нас

Розшифровка умовних позначень в парфумерії

TESTER - Тестер це демонстраційний варіант аромату, який додається виробниками до партії товару з метою реклами на місці продажу. Хотілося б підкреслити, що ніяких відмінностей (якість аромату, стійкість і т.д.) тестер від варіанту для продажу не має! Різниця між ними лише в тому, що оскільки тестери випускаються з метою реклами, фірма-виробник не настільки дбайливо ставиться до їх оформлення: вони пропонуються в так званій технічній упаковці (простій картонній коробці, відмінною від тієї, в якій випускаються флакони для продажу) і часто не комплектуються кришкою. Від цього і значно нижча ціна тестерів.

EDP ​​- Парфумована вода. Eau De Parfum / Parfum De Toilette / Esprit De Parfum. Парфумована вода - найпопулярніший вид парфумерної продукції на сьогоднішній день. Це пояснюється оптимальним балансом ціни і якості - з одного боку, досить висока концентрація екстракту (10-25% при 90% спирті), з іншого - більш доступна, в порівнянні з духами, ціна. У багатьох фірм парфумована вода - найвищий по концентрації екстракту вид товару, тому що далеко не всі виробники вважають за потрібне (або можливим) випускати свої аромати у вигляді духів. Деякі виробники перетворюють це позначення в Parfum de Toilette ( «туалетні» духи) або, як у Діора, Esprit de Parfum (духи м'якої концентрації, «дух» або «сенс» духів). Також, виробник пропонує крім Eau de Parfum ще й Eau de Parfum Intense ( "інтенсивна" вода-парфум). Як правило, парфумована вода завжди в спреї-пульверизаторі.

EDT - Туалетна вода. Eau De Toilette. Туалетна вода - частка пахучих речовин становить, як правило, від 10 до 20% (6-12% в чоловічих парфумах) екстракту в алкоголі 80-90% об. Багато ароматів існують тільки в цій концентрації, а чоловіча парфумерія - практично вся представлена ​​туалетними водами. В середньому туалетна вода тримається не більше 2-3 годин, тоді як духи - більше 5-10 годин, а запах менш цікавий. Однак є і плюси: різноманітність форматів (як правило 30, 50, 75, 100 мл), зручність використання (найчастіше спрей), а багатьом навпаки подобається те, що запах стає стриманіший, легший. Ідеальні для денного застосування.

EDC - Одеколон, у американських виробників - Туалетна вода. Eau De Cologne. Одеколон в традиційному розумінні цього слова - найменш концентрований парфумерний товар (3-5% екстракту в алкоголі 70%), однак якщо ваш аромат зроблений в США і на ньому Ви бачите напис Сologne - це зовсім інший продукт, по концентрації рівний Eau de Parfum або Eau de Toilette. Однак, лише зрідка його використовують в парфумерних виробах для жінок, і тоді воно представляє найлегший з ароматів.

люкс

Що таке елітна парфумерія? До цього класу належать композиції, які створюються висококласними фахівцями і позиціонуються за допомогою зірок кіно, подіуму і музики (вони стають офіційними лицем ароматів). У парфуму категорії «люкс» впізнаване обличчя, ця продукція у всіх на слуху. Різниця в ціні між «люксом» і Mass market досить велика. Вона обумовлена ​​більш якісними і дорогими інгредієнтами, більш складними композиціями, більш значними витратами на рекламу. Chanel, Dior, Prada, Gucci, Calvin Klein, Kenzo та ще цілий ряд знаменитих брендів - все це представники «люкса» в парфумерії.
 

Мас-маркет

Mass market означає масові продажі, так звані «товари широкого споживання». Парфумерії з цієї категорії не властиві складність ароматів, тонкість нот, якісна сировина. Єдине її достоїнство - дуже низька ціна.

Духи (parfum) містять найбільший відсоток ароматичної композиції (від 15 до 30 і більше%), розчиненої в дуже чистому спирті (96% об.). Високий вміст екстракту забезпечує духам набагато більшу стійкість і силу в порівнянні з іншими видами парфумерних товарів. Висока ціна парфумерних масел, робить духи найдорожчою покупкою з можливих. Але задоволення від їх використання більше: запах більш багатогранний і глибокий, оформлення і флакон красивіше, і служать духи довше, всього лише пари крапель достатньо, для того, щоб запах тримався протягом 5 і більше годин. Так як, духи рідко мають спрей-пульверизатор, нанесення їх перетворилося на справжній ритуал для жінок. Мінусами покупки духів можна назвати тільки ціну, але в цілому, це, звичайно, найвишуканіший вид парфумерної продукції.

Парфумований серпанок для тіла містить 1,5% ароматичної композиції. Не випадково вона так і називається: серпанок. Цей ароматний продукт ближче до лосьонів для тіла, ніж до духів: наноситься, як крем, і доглядає за шкірою. В останні роки саме на цей продукт звернули увагу багато відомих виробники парфумів. Тому крем для тіла від DKNY, Dolce & Gabbana, Kenzo або будь-якого іншого парфюмерно-косметичного будинку не що інше, як парфюмированний серпанок, точно копіює будь-якої популярний аромат.
Aftershave (лосьйон після гоління) є, супутнім товаром до чоловічих ароматів. Буває як на спиртовій, так і на і масляній основі. Містить 2-4% ароматичної композиції. Цей продукт розрахований, для того, щоб Ви могли захистити шкіру обличчя і шиї від роздратування. До складу aftershave завжди входять різні лікувально-профілактичні компоненти, які допомагають вашій шкірі залишатися неушкодженою і красивою.

Іноді розкручені бренди створюють власні концентрації. Але по суті їх все одно необхідно прирівнювати і порівнювати з загальноприйнятими стандартами. Такий «вигадок» можна назвати, наприклад, Eau de Parfum Intense.

Альдегіди - представляють собою особливі леткі рідини. Отримують їх внаслідок окислення спиртів. Вони знаходяться в проміжку, займаючи позицію перед кислотами після алкоголів. Насправді перший раз вони були застосовані в складі легендарного парфуму Chanel № 5.

Різновиди парфумів. Аромати бувають не тільки квіткові і цитрусові. Крім цього існують такі загадкові слова, як пудровий, вінтажний, мильний і селективний аромат. Що ж це означає, розбираємося нижче:

Вінтаж - рідкісний і особливий парфум. Такому аромату повинно бути не менше двадцяти років з моменту його першого виходу в світ. Мається на увазі не початок випуску самого аромату, а поява саме конкретної баночки і флакона з ароматною рідиною всередині.
Мильні або пудрові аромати означають незвичайні аромати, які сприймаються особливим способом. Мильна нагадує запах ароматного мила, а пудровий - терпкий, сухий і курний запах.
Селективні аромати є парфуми особливого рівня. Такий аромат дає можливість відчути себе особливою і незвичайною. Зазвичай селективні аромати має більш високу вартість і менш розкішну упаковку. До того ж такі аромати не так активно рекламуються, як більш брендові.
Соліфлор - аромат, основною нотою в якому зазвичай є квітковий акорд. Його можна порівняти з моно-ароматом.
Фужерні аромати - парфуми, що належать до папортніковому сімейству, але не володіють запахом папороті. Найчастіше такі аромати призначені чоловікам.
Шипрові аромати містять в собі ноти ялинового моху, дубовий екстракт, лимон, цитрусові, бергамот.

Ароматні продукти. Звичний флакончик з улюбленими духами може трансформуватися в ароматну подушечку для шафи з одягом або переїхати жити в іншу упаковку:

Отлівант, іменований також декант (decant) являє собою парфум в оригіналі, який перепшикали або просто перелили з оригінального флакона в призначений для даних цілей атомайзер.
Саші називаються м'які подушечки з ароматом всередині. Вони являють собою невеликі мішечки, в які поміщені вата, м'які компоненти та інші наповнювачі, які спеціально просочують ароматичними есенціями. Саші кладуть в шафу, комору або в ліжко для ароматизації приміщення і повітря.

Парфумерні флакони і пляшки. Крім звичних баночок, флакончиків і пляшечок, затверджених творцем і виробником парфуму, існують також численні види парфумерної тари, в яку поміщають оригінальний аромат для зручності або в інших цілях:

Декантер або атомайзер (англ. Аtomizer). Так називаються неоригінальні флакони, які можуть бути різних розмірів і форм. Їх використовують для транспортування або зберігання духів. Розрізняють ролер, спрей і сплеш.
Миниатюрки представляють собою невеликі флакони ємністю до 10 мл. такий флакон абсолютно ідентичний оригінальному флакону, але в меншому розмірі і без спрею.
Рефіллом називається флакон, який можна заповнювати кілька разів. Нечасто це запаска до основного флакону. Як правило, вони виготовляються як окремий флакон, в корпус якого міститься атомайзер. Такі рефілли неймовірно зручні в поїздках.
Роллер є флакон з кулькою нагорі. Аромат наноситься на шкіру як звичайний роликовий дезодорант.
Сплеш називається флакон, в якому відсутня пульверизатор. Духи з такого флакона слід наносити пальцями.
Спрей, на відміну від Сплеш, оснащений пульверизатором. Відмінною рисою спреїв є повна герметичність флакона і відсутність в ньому повітря. Таким чином термін придатності аромату досить великий.

Парфумерні аксесуари. Крім баночок і видів ароматів в парфумерній науці існує також окремий вид додаткових і допоміжних аксесуарів і пристосувань, які використовують в бутиках і магазинах з метою прикраси або підвищення рівня продажів:

Блоттер - особливі папірці, які застосовуються з метою тестування парфумерного аромату в бутиках і парфумерних магазинах.
Слівер - красива, яскрава і помітна картонка, яка кладеться на упаковку. З її допомогою залучається більша кількість покупців під час розпродажів і святкових днів.
Слюда - це целофан, в який поміщається основна картонна коробка.


SET - набір (англ.);
COF - набір (франц.);
DEO - дезодорант;
BALM - бальзам;
BRUME LACTEE - молочко для тіла (франц.);
B / L (body lotion) - молочко для тіла (англ.);
AFSH (after shave) - після гоління;
A / B (after shave balsam) - бальзам після гоління;
S / G (show gel) - гель для душу;
Spray - спрей;
Stick - твердий дезодорант;
RELIFE - запаска;
VIAL - пробник.


Умовні позначення FL.OZ .:


0,5 fl.oz - 15ml
1,0 fl.oz - 30ml
1,5 fl.oz - 45ml
1,7 fl.oz - 50ml
2,0 fl.oz - 60ml
2,5 fl.oz - 75ml
3,4 fl.oz -100ml

                                                                                                           

 

Сведения о компании

Интернет-магазин парфюмерии и косметики | Aura-Parfums
УкраинаРовненская областьКостопіль
  • +38068833-71-70ВасилийМенеджер
  • +38066785-58-56ВасилийМенеджер